Pochwały, skargi i uwagi

Pochwały, skargi i uwagi

Lubimy to co robimy i rozumiemy co jest ważne dla naszych Klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby dzielenie się z Wami naszą wiedzą, sprawiało że wasze systemy zarządzania są bardziej efektywne i wydajne. To właśnie dlatego, jesteśmy jedną z większych międzynarodowych jednostek certyfikacyjnych obdarzonych dużym zaufaniem swoich Klientów. Mino takich działań może się jednak zdarzyć, że coś się nam nie uda. I to właśnie w takich przypadkach zależy nam na informacji zwrotnej, że popełniliśmy błąd, aby w przyszłości podobna sytuacja nie miała miejsca.

Pochwały

Oczywiście będzie nam bardzo milo, jeśli zechcecie Państwo przesłać nam swoją pozytywną opinię o naszych usługach. Pomoże to nam promować najlepsze praktyki w naszej działalności.

Skargi

Jeżeli jesteś Klientem Lloyd's Register i uważasz, że nasze działanie wymagają złożenia skargi, prosimy o postępowanie zgodnie z informacją zawartą w poniższym dokumencie.

Procedura składania skarg i uwag

Jeżeli Państwa skarga dotyczy firmy, która jest Klientem Lloyd's Register, to prosimy w pierwszym rzędzie o bezpośrednie skontaktowanie się z Firmą, której skarga dotyczy. Jeżeli już to zostało zrobione a otrzymana odpowiedź Państwa nie satysfakcjonuje, prosimy o skontaktowanie się z nami i przedstawienie zaistniałego problemu. 

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza w celu skontaktowania się z nami, zarówno w przypadku, jeśli nie jesteście zadowolenie z świadczonych przez nas usług bądź też chcielibyście złożyć skargę na jakąkolwiek firmę certyfikowaną przez Lloyd's Register.

Formularze kontaktowe

Jeśli chcecie Państwo przekazać nam swoją sugestie albo złożyć reklamację, proszę kliknąć w poniższy przycisk. Po kliknięciu, zostaniecie Państwo przekierowani do formularzy, poprzez które będziecie mogli przekazać nam swoje opinie.