Przejście do LRQA

Przeniesienie istniejącej certyfikacji do LRQA jest łatwe. Jesteśmy do Państwa dyspozycji, aby przejście do LRQA było tak szybkie i łatwe, jak to tylko możliwe

Jesteśmy do Państwa dyspozycji, aby przejście do LRQA było tak szybkie i łatwe, jak to tylko możliwe. Wierzymy w budowanie i utrzymywanie pozytywnych i opartych na naszym wsparciu relacji z klientami już od samego początku, więc zrobimy wszystko, aby upewnić się, że proces ten przebiega tak sprawnie, jak to tylko możliwe. Naszą współpracę rozpoczynamy od przygotowania niezwiązanego z żadnymi kosztami i niezobowiązującego zapytania ofertowego, przedstawiającego proces przejścia do LRQA oraz związanymi z tym kosztami.

Jak przebiega proces transferu

Aby przenieść certyfikację do LRQA, musimy przeanalizować szeroki zakres informacji. Poprosimy o kopię raportu z ostatniej wizyty oraz o opowiedzenie nam o wprowadzonych zmianach w organizacji i systemie zarządzania. Przyjrzymy się sprawozdaniom z wewnętrznych i zewnętrznych audytów, uwzględniając działania korygujące i zapobiegawcze oraz przeglądy zarządzania przeprowadzone przez kierownictwo. Sprawdzimy także aktualny certyfikat, standard i zakres oraz weźmiemy pod uwagę program zaplanowanej wizyty kontrolnej. Po pomyślnym przejściu wizyty i braku większych niezgodności, wydamy Państwu nowy certyfikat i uzgodnimy program wizyt kontrolnych. Będziemy dążyć do utrzymania aktualnego cyklu wizyt kontrolnych i recertyfikacji w Państwa organizacji.

Zrób pierwszy krok

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani przeniesieniem certyfikacji do LRQA zachęcamy do kontaktu z nami w celu otrzymania niezobowiązującej oferty.